Продавець РадіоВольт - найкращі товари для радіодлюбителя розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1898 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте 096-581-26-11Зв'язатися
+380 (96) 581-26-11
RadioVolt - найкращі товари для радіолюбителя
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь список товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну! Що таке товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, що не були у вжитку, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка. - ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зв'язатися з нами. Повернення товару провадиться на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - Хто платить за пересилання поверненого товару? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра чи пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, за якими здійснювалася оплата. - ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зв'язатися з нами. Обмін товару провадиться на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІННОГО ТОВАРУ? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР В ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар. Повернення товарів неналежної якості ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ОГОЛОШИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО ШЛЮБ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару провадиться на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі виявлення нестачі товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner