Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Внимание! Весь список товарів належної якості на нашому сайті "Радіокрон" підлягає поверненню й обміну! Що таке товари належної якості? До товарів належної якості належать усі товари, які не були у використанні, а також збережені їхній товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне паковання. - ХОТИТЕ ВЕРНУТЬ ТОВАР? ЩО РОБИТЬ? Для того, щоб поєднати повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, зазначеними в розділі "контакти": +380977954479. Повернення товару відбувається на зазначені дані в ТТН у разі отримання посилки. - Хто платить за пересилання поверненого товару? У цьому разі під час повернення товару ми не щодо витрати, пов'язаних із вартістю послуг із доставляння товару, а саме: виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з оформленням (ТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставляння оплачується покупцем. - НАЙВИЩА РЕЖИДКІСТЬ ГРІЖКИ? Після отримання та огляду товару нашим складом упродовж 3 робочих днів засобу будуть повернені на реквізити, за якими вироблялася оплата. - ПОХОДИТЕ ЗАМЕНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТЬ? Для того, щоб поєднати обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти": +380977954479. Обмін товару проводиться на зазначені дані в ТТН під час отримання посилки. - ТИ ПЛАТИТ ЗА ПЕРЕСИНКУ ОБМІННОГО ТОВАРУ? У цьому разі під час обміну товару ми не щодо витрати, пов'язаних із вартістю послуг із доставляння товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією в інше місто, згідно з оформленням (ТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставляння оплачується покупцем. - НАЙВИЩА ВІДПОРОЖУЄ ТОВАР У ОБМЕН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підходить, упродовж 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар. ЩО ТРИМАТИ, ЩО ПОЛУЧНІ ТОВАРУ ВИ ОБ'ЯВИЛИ ПОВЕРШЕННЯ АБО БРАК? Якщо у разі отримання товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про боє товару під час представника транспортної служби та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару відбувається на зазначені дані в ТТН у разі отримання посилки. - ТИ ПЛАТИТ ЗА ПОВІТРЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі виявлення браку товару вартість доставляння в обидві сторони плачуємо Ми.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.